Sunday, October 30, 2011

lama sudah !!

15/08/2008
pertama kali aku terpandang,terjeling,ternampak inche sayang aku ..
x kesah la apa pun orang nak cakap pasal DIA ..
aku suka DIA ..
aku sayang DIA ..
benda2x yang lain boleh di ubah kemudian ..
DIA sweet ..
x banyak cakap ..
kalau DIA nak cakap,DIA cakap la ..
kalau x DIA diam ..
DIA meme macam tu ..
aku suka ..
-
-
-
mula2x tu agak payah la jugak nak sesuaikan diri DIA dgn aku ..
aku yang paling banyak bercakap ..
aku paling kepoh di abad ini ..
aku yang selalunya memulakan apa2x pun perbualan ..
--
-
ada gak bergaduh ..
maunya x bergaduh ..
tapi,DIA bley kewl semula ..
walaupun makan masa ..
DIA suka pendam dan x suka nak fikir ..
kalau benda tu sangat mengganggu kepala hotak DIA ..
DIA akan kal aku atau DIA akan buat2x x taw ..
hrrmm ..
sshkan orang macam ni ..
-
-
tapi aku sayang DIA ..
HAHA ..
-
-
banyak la yang aku kena belajar untuk sayang DIA ..
banyak kena sabar dengan DIA ..
makan masa la sket ..
nak sayang DIA ni agak ssh sangat pada mulanya ..
namun aku cuba gak sbb aku nak sayang DIA ..
-
-
-
sekarang ni ..
hari ini ..
tahun 2011 ..
aku still dengan DIA ..
sangat lamakan ..
sangat sayangkan ..
sampai kapan pun,aku sayang sama DIA ..
sangat sayang ..
-
-
-
DIA tahu macam mana aku sayang DIA ..
begitu juga dengan DIA YANG MAHA MENGETAHUI ..
-
-
-
doakan kebahagiaan kami ya all :)

No comments:

Post a Comment