Sunday, April 17, 2011

ngeeee :D


hye korang ngeeee :D
nampak happy x aku :D
mestilah sbb dapat dating dengan DIA...
best gila tau...
happy,walaupun dapat dating hanya sesekali..
aku teman DIA beli barang2x DIA la shopping sakan untuk DIA..
DIA belanja aku t-shirt dan actually banyak lagi DIA nak belanja,tapi aku x nak...
aku mmg macam tu,kecuali mmg aku bebetul perlukan...
teman DIA cari kemeja DIA..
seluar,kasut..memacam la...habis dekat rm700..
DIA mmg jarang membeli ;)
aku merajuk masa dating dgn DIA..
ada ke DIA cakap beli kasut untuk hantaran..mana x hangen aku..geram tau!!~grrr..
tapi,aku tau DIA gurau je...aku meraju x nak makan ;(
tapi,hehehehehe...DIA pujuk aku laaa...tau jugak DIA pujuk aku eh...
sayang DIA....
aku hadiahkan DIA jam tangan..aku tau DIA x suka..tapi,aku bagi gak...
aku suka nak tgk DIA pakai jam tangan...
x kisahlah,kalau DIA x nak..buang la kalau x nak ;( - merajuk lah konon -
nggeee :D
dah siap shopping semua,makan semua...merajuk dah kena pujuk semua...
tibalah masa kitaorg g karaoke..lagu biasa yg kira lagu wajib lah DIA akan nyanyi untuk aku..
KEKASIH AWAL DAN AKHIR...
sayang gila aku dengan DIA..walaupun DIA agak x begitu romantik tapi aku tau DIA sayang aku...
fuuhh!!!~sayang bangat nieh...
at last,DIA nak balik ;( yang part ni sedih lah..
nak balik sudah...
RINDU lah nnt ;(
macam mana ;(
tapi,nak buat macam mana...
sebelum balik DIA ada cakap "nnt,kita jumpalah lagi..i kerja paper tau..kalau x ada news i keluar nnt i kena buang kerja"
ngeeee :D bebel lah plak DIA ni..
aku cakap...
oke oke oke oke ssyyhhh!!!~
hahahahahahahahahaha...
miss u darl n thanks 4 everything...

No comments:

Post a Comment