Thursday, January 6, 2011

Happy New Year 2011


Happy New Year 2011

Aku rasa belum terlambat aku mengucapkannya..

Tahun yang paling mencabar untuk tahun2 yg sebelumnya..

Anak aku tahun 1 this year,huhuhu..so sweet..Sangat comels bila DIA memakai baju sekolah..Hrmm..mmg itu la yang DIA nak..Pakai baju sekolah,x nak pakai baju sekolah TADIKA lagi..Kita da besar la mak!!...hahahaha…anak aku yang paling aku sayang,tiada harta yang lebih bernilai dari diri DIA…

5 Januari 2011

Tarikh ni adalah tarikh lahir anak aku yang ke tujuh tahun..Aku belikan kek dan bawa ke sekolah kebangsaan untuk DIA sambut bersama rakan2 dan guru..Ucapan SELAMAT HARI JADI dari ucu Azie,Mokde dan keluarga,Ayah Chik dan keluarga..Atok Abah dan keluarga..Memeriahkan lagi suasana DIA menyambut hari lahir…thanks jugak yang wish kat FB DIA tau..

Apa yang aku nak,DIA happy..Jadi anak yang solehah,taat pada ibu,jangan tinggal solat dan belajar bersungguh2 untuk masa hadapan DIA juga..X ada harta yang paling berharga dari ILMU..

Selepas DIA ke sekolah,aku baru menarik nafas lega..Actually,banyak cerita tentang anak aku dalam BLOG aku ni..Tapi,di sebabkan kena HACK hilanglah semua tu..Aku x pernah berdendam kerana aku x tau apa salah aku..Cuma yang aku harap,DIA DAPAT APA YANG DIA BUAT…

Entri2 aku sebelum ni menceritakan tentang kehidupan dan perjalanan hidup aku selepas bergelar SINGLE MUM..Actually,aku saying sangat dengan apa yg hilang NAMUN patah tumbuh hilang berganti CUMA banyak gambar2 yang x ada dalam simpanan aku hilang semua lah..Lupakan la tentang entri yang hilang..Just buka buku baru untuk lembaran yang baru…

Januari 2011

Hampir 4 tahun aku hidup sendirian bersama anak aku dan family..

Happy??..Mungkin…

Satu malam di bulan januari aku x tau nak buat apa..Aku buka laptop n terbuka cerita MY SASSY GIRL..mula2 tu agak bosan jugak la..bila aku hayati sampai habis..Sedih gila cerita tu..Kalau JODOH x ke mana..Kalau kita masih ada perasaan SAYANG kat seseorg tu..kita lepaskan la..Kalau kita still menghukum diri dgn memikirkan diri dia MEANS kita x menyintai org tu sepenuh hati..

Kehidupan mmg sangat complicated..Aku x faham kamu..Kamu x faham aku..So,sendiri kena faham diri masing2 la baru boleh faham org lain..

CINTA??..datang dan pergi..touch n go bebeh.. ;)

Paling penting sekarang,buat la diri korang happy dulu..Untuk menghappykan diri org lain agak ssh..So,apa2pun happykan diri anda dulu…

Lembaran baru azam baru..Selamat Datang 2011

Sampai jumpa lagi di entri akan datang ;)

No comments:

Post a Comment