Thursday, March 10, 2011

balqis


da lama sangat rasanya aku x update blog aku..
bukan apa..
aku da x ada mood bila blog aku yg dulu meriah sangat dengan cerita dan follower aku hilang macam tu je..
benggang..
nak tuduh sesapa pun x guna..
cuma...
mmg LAHANAT la org yang buat semua tu..
2011..
sekarang pun da mac..
anak aku da mula bersekolah..
penat aku penat jugak dia..
maklum la,setiap hari kena ikut aku g tuisyen..
tapi..
amat berbaloi sbb dia sudah pandai mengaji..
walaupun x selancar atau sepandai org lain..
anak2x ni mana boleh di paksa..
kadang2x kesian tgk dia..
malam balik tuisyen homework sangat banyak..
kadang sampai tertidur di samping kerja2x sekolah yang banyak tu..
tapi..
pelajaran tu amat penting..
harta lain aku x ada..
yang dapat aku bagi ialah pelajaran yang mmg x ternilai..
aku cuma nak tgk dia berjaya..
dunia dan akhirat :)
aku sentiasa mendoakan kejayaan anak aku..
amin..
nnt,update lagi la...
banyak kerja sekolah nak di siapkan..

jumpa nnt
daaaa ~


1 comment:

  1. sabar dilla....anak ibarat kain putih...pe yg kita corak/cetak tuk dia....tulah anak kita..harap2 pe yg ko usahakan berhasil...
    Balqis....dega ckp Mak....bila dah bejaya...jgn lupakan Mak...
    Bonda pantau Balqis...dr blog mak eak...
    t lau mak dah dpt keje tuk Bonda...Bonda duk Melaka...Dah dekat ngan Balqis...he3

    ReplyDelete